czwartek, 4 marca 2010

wyniki candy

Już myślałam, że nie uda się ich dzisiaj zamieścić gdyż internet chwilowo odmówił współpracy, ale już działa więc do rzeczy.
Nie dorobiłam się jeszcze maszyny losującej w postaci potomka tudzież innego sprytnego zwierzęcia. Za maszynę losującą posłużyły mi więc dłonie, ale nie byle jakie gdyż należały one do trzech różnych pokoleń z mojej rodziny :D
Najpierw wszystkie losy trafiły do pojemniczka

Potem pierwsza wylosowała babcia:

Następnie mama:

No i ja:

A oto te, do których uśmiechnął się los:

Gratuluję serdecznie wygranym i proszę o kontakt crazy.amazon@gmail.com a wszystkim dziękuję za udział. Poznałam dzięki temu wiele ciekawych miejsc, które kryją się w sieci właśnie dzięki Wam.

4 komentarze:

  1. Hura wygrałam !!!!!!!!!!!!!!
    Nawet nie wiesz jak się cieszę!
    Dzieci śmiały się ze mnie , bo skakałam z radości.
    Już piszę maila

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrałam!! Ale się cieszę :):) Już wysyłam adresik :D Dziękuję!! :)

    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. :D a jednak jestem szczęściarą! Bywam od niedawna na ,,salonowych blogach,, i proszę bardzo jaki fart :) A wiesz, miałam takie wewnętrzne przeczucie, że wygram! Bardzo się cieszę i dziękuję Nati :)

    OdpowiedzUsuń