poniedziałek, 8 marca 2010

Dzień Kobiet

Święto przez jednych znienawidzone, w tym przez moją babcię (bo kobiety musiały przygotowywać bigos, piec, gotować, kupić wódkę, żeby później mężczyźni przyszli świętować święto pań) przez innych bardzo lubiane. Dla mnie dzień jak co dzień, jednak miło otrzymać życzenia, uśmiech, może kwiatek. I tyle. Nie żeby jakoś specjalnie świętować. Ja dzisiaj postanowiłam uczcić ten dzień dzieląc się tym, co dostały ode mnie dwie osóbki w ramach wymianek z tejże właśnie zacnej okazji jaką jest dzień dzisiejszy :) Obydwie kobitki już same się na swoich blogach pochwaliły, więc mogę to zrobić teraz i ja.
Paczuszka większa powędrowała do Magdy, a kryła ona w sobie następujący prezencik (część zdjęć pochodzi z bloga Magdy, gdyż jej zdjęcia wieszaka są ładniejsze)









Paczuszka mniejsza, nie znaczyło wcale, że gorsza w ręce Agnieszki trafiła, a w niej były takie oto moje wytwory





3 komentarze:

  1. hi :) proszę o Twój adres e-mail bo nie mogę go znaleźć na blogu, a chciałabym przesłać zestaw digi, ściskam, timboctou

    OdpowiedzUsuń