piątek, 2 lipca 2010

wymianka na torbiszcza

Nie mam jak zamieszczać tego co teraz spod moich rączek wychodzi bo aparat razem z mamą na wycieczkę pojechał, ale...
Nosiłam się z zamiarem zorganizowania jakiejś małej wymianki i nosiła, ale zdecydować się nie mogłam, bo co będzie, jeśli ktoś kogoś wystawi, do kogoś prezent nie dotrze? Ale gdyby tak ze wszystkim zakładać, że coś nie wyjdzie, nie uda się to by człowiek w życiu nic nie robiłam więc postanowiłam jednak wymiankę zorganizować, a że uwielbiam torby to właśnie przedmiotem wymiany będą torby.

A teraz zasad kilka:
1. Zapisywać się można do 26 lipca kolejnego dnia w swoje imieniny zrobię losowanie kto dla kogo i prześlę mailem istotne informacje.
2. Po wpisaniu się proszę o maila na crazy.amazon@gmail.com. W tytule: wymiana na torbiszcza. W treści swój nick poproszę oraz adres, na który będzie miała zostać wysłana paczucha.
3. Paczki wysłać należy najpóźniej 23 sierpnia sposobem kontrolowanym, tak aby mieć dowód nadania.
4. Do paczki poza własnoręcznie wykonaną torbą można dodać coś od siebie jakieś słodkości czy przydasie.
5. Nie pokazujmy co zostało przygotowane, dopóki, nie będzie pewności, iż prezent do adresata dotarł. Później można się do woli chwalić :) A po otrzymaniu paczuszki proszę o wysłanie do mnie mailem fotek.

Zamieście proszę informacje o wymianie u siebie na blogu.

To chyba byłoby na tyle. nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić serdecznie do zabawy i czekać na zgłoszenia :)

23 komentarze:

  1. ja się piszę chętnie, tylko mi o terminach trzeba przypominać bo ja tracę poczucie czasu i rzeczywistości często.
    ale zdecydowanie jestem na TAK!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuje sie z checia.Kocham wymianki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,pisalam e-maila lecz poczta wraca....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój email betilol17@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisałam się w szafie cukierków ale zapiszę się i tu gdzie wszyscy

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tą wymianką! Wszystkie kobiety kochają torebki, a jeszcze te własnoręcznie zrobione... to dopiero rarytas :) Oczywiście zapisuję się!
    A i proszę Kochana o podanie książeczki i adresu w związku z moją wymianką :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tu całkiem nowa jestem, ale korci mnie bardzo żeby wymiankowo pobawić się z Wami. Pomyślę jeszcze nad tym:).Pytanie czy mogę?

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie;d nie wierze!! genialna wymiana.. chociaż krawcową jestem super początkującą to z chęcią się zgłoszę, bo chociaż początkująca to chyba z 5/6 toreb (niezbyt skomplikowanych) juz uszyłam;p bo tak jak i ty mam na nie manie.. :) troche sie boje bo to moja druga wymiana w zyciu.. ale mam nadzieje, ze jakos pojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie zabawy, oczywiście się zapisuję i lece z info na swojego bloga :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam do Ciebie pierwszy raz.... i z przyjemnością się zapisuję!!Takie zabawy są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok.namówiłaś mnie,wezmę udział w Twojej wymiance na torbiszcze:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i ja:) email poszedł kilka dni temu, a mój komentarz zgłoszeniowy gdzieś uciekł:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekałam do ostatniej chwili i bałam sie, że przegapię zapisy. Gdyby nie Twoje przypomnienie na Szafie, to pewnie tak by sie stało :) No i oczywiście zapisuję... tylko ja również prosze o jakieś przypomnienia, bo takie sprawy lubia mi umykać z głowy niestety. Zaraz wysyłam maila i czekam na losowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. To może i ja się zapiszę - mogę?

    OdpowiedzUsuń
  15. wpisuje się w ostatniej chwili :)
    maila wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! Dziekuję za informację o wymiance, ale akurat jedyna torebka, jaką na razie uszyłam, należy do mojej Córeczki;) Jednak z chęcią bym sie przyłaczyła innym razem jak mi coś spod igły wyjdzie:) Pozdrawiam i zalinkowuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za odwiedziny u mnie :) Też się zapisuję, tylko nie wiem czy jeszcze mogę ?! Wszystkiego dobrego z okazji imieninek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze można się zapisywać. Wciąż czekam na adres od Rossali, więc póki oficjalnie nie poinformuję na blogu o losowaniu czekam na chętnych jednak od razu proszę o maila z adresem wysyłki

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wysylalam maila, ale nie ejstem pewna czy doszedl bo zadnej odpowiedzi nie dostalam.. jakies info?;p marysza.fotolog@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm.....nie wiem co się dzieje, ale nie mogę wysłać maila do Ciebie. Mężuś wróci z pracy, to zerknie o co chodzi. Mam nadzieję, że jeszcze dziś zdążę potwierdzić moje uczestnictwo w zabawie:) !

    OdpowiedzUsuń
  21. Maila już wysłałam :D Dziękuję, że o mnie pamiętałaś :) Widać, że organizatorka ma głowę na karku, więc jestem pewna, że wymianka będzie udana i już się nie mogę doczekać losowania :)

    OdpowiedzUsuń