środa, 20 października 2010

tłumaczę się

laptop jak do naprawy poszedł tak wrócić do mnie nie może (stąd niestety będą opóźnienia w wysyłanych przeze mnie prezentach), wycieczki mi się skończyły i trzeba będzie myśleć co dalej (pisać projekt czy pracy szukać) więc postanowiłam kilka najbliższych dni w Krakowie u znajomych spędzić. Może mi ktoś podpowie gdzie warto pójść i co zobaczyć tylko nic ze standardów bo to już mam wielokrotnie za sobą ;)
Pozdrawiam i dobrej nocy tym co jeszcze nie śpią życzę

W związku z tym, że nie mam chwilowo możliwości chwalenia się tym co zrobiłam. Błądzę sobie odrobinkę po blogach i znalazłam kilka wymianek do których postanowiłam dołączyć.
Zapisałam się do kolejnej wymianki - Zabawa świąteczna. Mam nadzieję, że moje zgłoszenie dotrze na czas :)

zapisy do 20 października

Przyłączyłam się również do zabawy zorganizowanej przez Matricarii, która połączona jest z candy, a przedmiotem wymianki ma być ocieplacz na kubek lub podstawka pod kubek


I jeszcze Aniołkowa wymianka u AgnieszkiMD

1 komentarz:

  1. Nati, proszę Cię o skontaktowanie się z Joasiunią w celu ustalenia adresu do wymianki notesów w Szufladzie :)
    Pozdrawiam, Katarina

    OdpowiedzUsuń